Belvedere - pierwsza luksusowa wódka na świecie
  • 0
  • 1
14.09.2006

Belvedere – pierwsza luksusowa wódka na świecie

Wódka Belvedere to pierwszy polski produkt, który osiągnął międzynarodowy status luksusu. W 1996 roku gdy firma Millenium Import LLC wprowadzała wódkę Belvedere na amerykański rynek kategoria wódek luksusowych nie istniała, Belvedere była pierwszą na świecie wódką luksusową, która zapoczątkowała istnienie tej kategorii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej „Documentny outsourcing”. Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

PRIME PR zmienia się w PRIME Communications

Katowicka agencja PRIME PR zmienia nazwę na PRIME Communications. Zmiana nazwy wynika z rozszerzenia zakresu prowadzonych przez firmę usług. PRIME Communications zajmuje się przygotowywaniem i realizacją kompleksowych strategii komunikacji wykorzystujących narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej - PR oraz reklamy ATL i BTL. Dotychczas firma ograniczała swoje usługi do działań public relations. PRIME Communications zachowuje status agencji PR.