0 1 0 0 0 15.09.2006ECCO Walkathon w serialu „M jak miłość”Na tegorocznych uczestników ECCO Walkathonu – Spaceru Ludzi Dobrej Woli – czeka nie lada atrakcja. W charytatywnym przedsięwzięciu weźmie udział obsada serialu „M jak miłość”, a podczas imprezy nakręcony zostanie jeden z odcinków popularnego serialu. Gwiazdy serialu – Kasia Cichopek i Ania Mucha, czyli serialowe Kinga Zduńska i Madzia Marszałek pokażą, jak ważna jest działalność charytatywna każdego z nas i jak można pomóc potrzebującym.
0 1 0 0 0 15.09.2006Next i Artegence odpowiadają za internetową odsłonę promocji Maxwell HouseNext, interaktywny dział grupy domów mediowych Starcom MediaVest wraz z agencją Artegence, odpowiadają za internetowe wsparcie promocji konkursu marki Maxwell House, którą prowadzi obecnie firma Kraft Foods Polska.
0 1 0 0 0 15.09.2006Janmedia sponsorem 5 urodzin WikipediiAgencja interaktywna Janmedia Interactive sponsoruje piąte urodziny Wikipedii Polska. Z okazji piątych urodzin polskiej edycji Wikipedii Stowarzyszenie Wikimedia Polska i Creative Commons Polska zorganizowały bankiet urodzinowy połączony z panelem dyskusyjnym z cyklu Salon Creative Commons Polska.
0 1 0 0 0 15.09.2006Agencja DATA SOLUTIONS wyrusza do Afryki z LionemPod hasłem „Lion. Africa Expedition” w poniedziałek 18 września rusza wielka promocja batonów marki Lion. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań konkurencji oraz budowa wizerunku marki LION jako marki wysokiej jakości, nowoczesnej, kojarzącej się z przygodami i wyzwaniami. Za przygotowanie i obsługę akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja DATA SOLUTIONS.
0 1 0 0 0 15.09.2006Peppermint prowadzi akcję promocyjną piwa Lech LiteKompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną dla swojej nowej marki piwa - Lech Lite. Celem akcji jest poinformowanie potencjalnych konsumentów o nowej marce piwa i jej walorach oraz stworzenie okazji do spróbowania piwa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja marketing services Peppermint.
0 1 0 0 0 15.09.2006Wybierz film do nowej kampanii Clio Renault SportFirma Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Clio Renault Sport. Opinia osób biorących udział w głosowaniu będzie liczyła się przy wyborze filmu, który zobaczymy w najnowszej kampanii telewizyjnej.
0 1 0 0 0 15.09.2006CONSTANS PR dla GE Money BankAgencja Constans PR jest odpowiedzialna za oprawę mediową sponsoringu GE Money Bank - cyklu Rodzinnych turniejów siatkówki plażowej GE Money Bank.
0 1 0 0 0 15.09.2006„Almanach punktów styku” już w sprzedaży„Almanach punktów styku”, opracowany przez firmę Connect, zawiera szczegółowy opis 137 punktów kontaktu przekazu reklamowego z grupami docelowymi, a także bazę danych firm zajmujących się ich wykorzystaniem. Opracowanie przeznaczone jest głównie dla pracowników marketingu zajmujących się komunikacją marketingową, agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 15.09.2006Kampania Maison de la France na autobusachRozpoczęła się dwumiesięczna kampania reklamowa na autobusach w Warszawie i Katowicach w formacie fullback dla Maison de la France (Francuski Ośrodek Informacji Turystycznej). Eksponowany wizerunek wieży Eiffla promuje regiony i atrakcje turystyczne Francji.
0 1 0 0 0 15.09.2006Ułóż wreszcie swoje ciuchy i wygraj konkurs Deep’a20 września rusza wielki konkurs internetowy marki DEEP pt.: „Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych”. Regulamin, zasady konkursu oraz wszystkie nadesłane prace obejrzeć będzie można na stronie www.ulozciuchy.pl. Konkurs potrwa do połowy listopada, kiedy to podczas uroczystego finału ogłoszeni zostaną laureaci. Trzy osoby, które ułożą najciekawsze kompozycje z ubrań otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 11 000, 5 000 i 2 000 tysięcy złotych.