0 1 0 0 0 26.06.2006Prima Guaranesa w prasie codziennejW czerwcu Prima Guaranesa – kawa z dodatkiem guarany – zagości na łamach prasy codziennej. Reklamy Primy Guaranesy pojawią się w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów OMD Media Direction.
0 1 0 0 0 26.06.2006Soul and Mind Opakowania dla marki BaronAgencja Soul and Mind Opakowania wygrała dwa przetargi na opakowania pod marką Baron firmy Millano. W ramach wygranych przetargów agencja zaprojektuje opakowania batoników i czekolad Baron.
0 1 0 0 0 26.06.2006WA-PRO wyróżnione za najlepszy program partnerskiFirma WA-PRO odebrała wyróżnienie za „Najlepszy Program Partnerski” w konkursie organizowanym przez dwutygodnik IT Reseller. WA-PRO wyróżniono za opracowanie i wdrożenie specjalnego programu dla swojej sieci sprzedaży. Wszystkie zgłoszone do tego konkursu systemy zostały poddane ocenie resellerów.
0 1 0 0 0 26.06.2006ECCO Walkathon wybiera Pegasus PRAgencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Zeszłoroczna edycja charytatywnego przedsięwzięcia zakończyła się niekwestionowanym sukcesem. W spacerze wzięło udział ponad 7 tysięcy osób. W ciągu 5 godzin przebyli ponad 67.000 kilometrów i uzbierali prawie 270.000 zł. W tym roku Agencja Pegasus i firma ECCO wznowiły współpracę przy ECCO Walkathonie.
0 1 0 0 0 26.06.2006Wysokie zainteresowanie sportem wśród PolakówJak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Media-Sport.pl, aż 73% Polaków poniżej 50 roku życia interesuje się sportem, z czego 46% deklaruje, że interesuje się nim w sposób stały i zdecydowany. Większe zainteresowanie sportem tradycyjnie już deklarują mężczyźni, choć różnica między wskazaniami poszczególnych płci nie jest tak duża jak do tej pory i możemy zaobserwować lekki wzrost zainteresowania sportem wśród kobiet (64% deklaracji).
0 1 0 0 0 26.06.2006Salon Urody &SPA Royal Vital rozpoczął działania marketingoweWarszawski Salon Urody & SPA Royal Vital wraz z nadejściem lata rozpoczął intensywne działania marketingowe. Działania reklamowe powierzono Agencji Wizard, za działania PR odpowiada Effective Public Relations. Podpisana umowa o współpracy ma charakter długoterminowy.
0 1 0 0 0 26.06.2006„ACTIVE – Ciesz się życiem”Kolejny tytuł Direct Publishing zapowiadany przez wydawcę, jest już na rynku. „ACTIVE – Ciesz się życiem” jest magazynem wydawanym pod patronatem firmy Roche Diagnostics. Magazyn, adresowany do osób cierpiących na cukrzycę oraz ich rodzin wydawany jest w cyklu kwartalnym w nakładzie 10.000 szt.
0 1 0 0 0 26.06.2006Formuła 1 i wirtualne wyścigi w GETIN BankuGETIN Bank wystartował z nową kampanią reklamową, promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje wrocławska agencja interaktywna MindChili.
0 0 0 0 0 26.06.2006NetPatrol – monitoring 447 portali internetowych w mgnieniu okaJeśli chcesz wiedzieć - czytaj, a jeśli chcesz wiedzieć więcej i szybciej - czytaj w Internecie. Taka maksyma kreuje się po obserwacji zmian sposobu pozyskiwania informacji w ostatnich latach. Trwa drugi boom internetowy. Wciąż rośnie liczba nowych użytkowników, ciekawych komunikatów i interesujących portali. Dla wszystkich firm dbających o reputację coraz bardziej istotne staje się śledzenie treści pojawiających się w Internecie na temat nich samych, ich marek, branż, czy konkurencji. Mając na uwadze ilość stron WWW, zadanie to nie jest proste. Na szczęście…”nie taki diabeł straszny”, bowiem nowoczesna technologia umożliwia wprowadzenie rozwiązań ułatwiających poszukiwanie informacji w tym medium.
0 0 0 0 0 26.06.2006„TravelPolska rusza w Polskę”Portal TravelPolska - czołowy portal propagujący turystykę krajową inauguruje program TOP TravelPolska - wyjątkowy program afiliacyjny przeznaczony dla najlepszych polskich obiektów i usług turystycznych. Kampanię wspiera w działaniach Public Relations agencja Aurora Comunication, należąca do Pegasus Group.