Espresso

26 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

ECCO Walkathon wybiera Pegasus PR

Agencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Zeszłoroczna edycja charytatywnego przedsięwzięcia zakończyła się niekwestionowanym sukcesem. W spacerze wzięło udział ponad 7 tysięcy osób. W ciągu 5 godzin przebyli ponad 67.000 kilometrów i uzbierali prawie 270.000 zł. W tym roku Agencja Pegasus i firma ECCO wznowiły współpracę przy ECCO Walkathonie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Wysokie zainteresowanie sportem wśród Polaków

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Media-Sport.pl, aż 73% Polaków poniżej 50 roku życia interesuje się sportem, z czego 46% deklaruje, że interesuje się nim w sposób stały i zdecydowany. Większe zainteresowanie sportem tradycyjnie już deklarują mężczyźni, choć różnica między wskazaniami poszczególnych płci nie jest tak duża jak do tej pory i możemy zaobserwować lekki wzrost zainteresowania sportem wśród kobiet (64% deklaracji).

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

NetPatrol – monitoring 447 portali internetowych w mgnieniu oka

Jeśli chcesz wiedzieć - czytaj, a jeśli chcesz wiedzieć więcej i szybciej - czytaj w Internecie. Taka maksyma kreuje się po obserwacji zmian sposobu pozyskiwania informacji w ostatnich latach. Trwa drugi boom internetowy. Wciąż rośnie liczba nowych użytkowników, ciekawych komunikatów i interesujących portali. Dla wszystkich firm dbających o reputację coraz bardziej istotne staje się śledzenie treści pojawiających się w Internecie na temat nich samych, ich marek, branż, czy konkurencji. Mając na uwadze ilość stron WWW, zadanie to nie jest proste. Na szczęście…”nie taki diabeł straszny”, bowiem nowoczesna technologia umożliwia wprowadzenie rozwiązań ułatwiających poszukiwanie informacji w tym medium.

Poprzednie Następne