Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc
  • 0
  • 1
14.09.2006

Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej „Documentny outsourcing”. Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2006

PRIME PR zmienia się w PRIME Communications

Katowicka agencja PRIME PR zmienia nazwę na PRIME Communications. Zmiana nazwy wynika z rozszerzenia zakresu prowadzonych przez firmę usług. PRIME Communications zajmuje się przygotowywaniem i realizacją kompleksowych strategii komunikacji wykorzystujących narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej - PR oraz reklamy ATL i BTL. Dotychczas firma ograniczała swoje usługi do działań public relations. PRIME Communications zachowuje status agencji PR.