Bankowość internetowa rośnie coraz szybciej
  • 1
  • 1
26.06.2012

Bankowość internetowa rośnie coraz szybciej

Na koniec I kwartału 2012 r. z bankowości internetowej aktywnie korzystało ponad 10,5 mln Polaków. Dostęp do swojego banku przez Internet ma już ponad 18,5 mln klientów. Mimo że I kwartał zazwyczaj przynosi spadek niektórych statystyk, trzy pierwsze miesiące tego roku były znacznie lepsze niż I kwartał 2011 r. Banki inwestują w nowe systemy, platformy internetowe i technologie biometryczne – wynika z siódmej edycji raportu netB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowana

Wartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.