General Motors: „mamy dobre relacje z Facebookiem” - Marketing przy Kawie
General Motors: „mamy dobre relacje z Facebookiem”
  • 0
  • 1
26.06.2012

General Motors: „mamy dobre relacje z Facebookiem”

Firma General Motors stwierdziła, że ma dobre stosunki z Facebookiem, pomimo tego, że zrezygnowała z reklamy w tym serwisie zaledwie na parę dni przed jego debiutem na giełdzie. Cała sprawa została szeroko nagłośniona, ponieważ GM to czwarta firma pod względem wydatków reklamowych na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowana

Wartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.