0 4 0 0 0 3.07.2012„Bez wstydu, bez tabu, bez cenzury” – kampania Zone Reality29 czerwca rozpoczęła się kampania Zone Reality „Bez wstydu, bez tabu, bez cenzury”, promująca show „Jerry Springer”.
0 1 0 0 0 3.07.2012Nowe narzędzia reklamowe w AdTailySieć reklamowa AdTaily nawiązała współpracę z firmą Struq, zajmującą się spersonalizowanym retargetingiem. AdTaily, dzięki technologii udostępnianej przez Struq, będzie oferować swoim klientom narzędzia zapewniające tworzenie kreacji reklamowych dostosowanych do użytkowników, którym są wyświetlane.
1 1 0 0 0 3.07.2012Conrado Moreno w spocie reklamowym Loteriady (wideo)2 lipca rozpoczęła się ogólnopolska promocja Loteriada, prowadzona pod hasłem „Sezon na wygrywanie”. Twarzą kampanii został konferansjer Conrado Moreno.
0 1 0 0 0 2.07.2012Promocja Whirlpool „Gwarancja czystej satysfakcji” wsparta kampanią reklamowąDo 12 sierpnia potrwa promocja sprzedaży zmywarek Whirlpool z technologią 6th Sense Power Clean.
0 1 0 0 0 2.07.2012One-2-One na drodze do pozyskania partnera strategicznegoOne-2-One podpisało list intencyjny z domem maklerskim IDMSA, dotyczący współpracy w zakresie działań związanych zarówno z pozyskaniem dla spółki dofinansowania, jak i partnera strategicznego.
1 1 0 0 0 2.07.2012K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman (wideo)Agencja K2 nawiązała współpracę z francuską agencją Buzzman. Współpraca firm zaowocowała realizacją dwóch projektów dla klientów paryskiej firmy.
2 1 0 0 0 2.07.2012Onet reklamuje swoją mobilną pocztę (audio)Po zakończeniu zamkniętych testów wśród blogerów i użytkowników Grupa Onet udostępniła publicznie nową mobilną pocztę oraz rozpoczęła kampanię reklamową produktu. Kreacja reklamowa podkreśla kluczowe cechy produktu, takie, jak: wygoda, prostota, przyjazność, szybkość działania oraz dopracowany wygląd i funkcjonalność.
0 1 0 0 0 2.07.2012Gdańsk zainstalował 100 kodów QR dla turystówGdańska Organizacja Turystyczna zamieściła na gdańskich obiektach 100 tabliczek z kodami QR. Tabliczki mają ułatwiać zwiedzanie miasta.
0 1 0 0 0 2.07.2012Marki Sizeer, Lacoste i Timberland z agencją public relationsFashion PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z markami Timberland oraz Sizeer – siecią salonów multibrandowych, oferujących odzież i obuwie z kategorii sportstyle/lifestyle.
0 1 0 0 0 2.07.2012IMS Group zadba o wsparcie wizerunkowe swoich marekAgencja Toolbox Creative Communications rozpoczęła współpracę z IMS Group, producentem mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych. W ramach kontraktu agencja zajmie się wsparciem wizerunkowym marek: Bydgoskie Meble, Etap Sofa, HF Helvetia Furniture, HM Helvetia Meble oraz New Look na poziomie produktowym i korporacyjnym.