Badanie efektywności stron fanowskich
  • 1
  • 1
22.08.2011

Badanie efektywności stron fanowskich

Instytut badawczy Millward Brown oraz jego oddział Dynamic Logic ogłosiły premierę nowego narzędzia FanIndex, służącego do pomiaru efektywności stron fanowskich marek na platformach społecznościowych. Narzędzie to umożliwia ilościowy pomiar skuteczności stron fanowskich na Facebooku, zawiera też instrumenty diagnostyczne, które umożliwiają działom marketingu optymalizację zawartości stron.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Polacy weryfikują firmy w Internecie

81 proc. respondentów, w większości mężczyzn, wyrabia sobie opinię na temat firm korzystając z zasobów internetowych. Równie ważnym źródłem informacji dla konsumentów, szczególnie dla kobiet, są wypowiedzi ich znajomych i rodziny. 73 proc. badanych wybiera produkty i usługi na tej podstawie. Polacy przy ocenie rzetelności firm z dystansem podchodzą do klasycznych przekazów reklamowych. Jedynie dla 23 proc. badanych są one miarodajnym źródłem informacji. To wnioski płynące z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie KRD do projektu Rzetelna Firma.