CN Public Relations z armatorem „Fryderyka Chopina”
  • 0
  • 1
22.08.2011

CN Public Relations z armatorem „Fryderyka Chopina”

Od początku sierpnia CN Public Relations współpracuje z 3Oceans Sp. z o.o., armatorem żaglowca „Fryderyk Chopin” oraz jachtów „Amarant”, „Polonia” i „Wielkopolska”. Agencja odpowiada za obsługę klienta w zakresie media relations. Umowa obejmuje m.in. utrzymywanie kontaktów z mediami, monitoring mediów oraz prowadzenie biura prasowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54596 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Polacy weryfikują firmy w Internecie

81 proc. respondentów, w większości mężczyzn, wyrabia sobie opinię na temat firm korzystając z zasobów internetowych. Równie ważnym źródłem informacji dla konsumentów, szczególnie dla kobiet, są wypowiedzi ich znajomych i rodziny. 73 proc. badanych wybiera produkty i usługi na tej podstawie. Polacy przy ocenie rzetelności firm z dystansem podchodzą do klasycznych przekazów reklamowych. Jedynie dla 23 proc. badanych są one miarodajnym źródłem informacji. To wnioski płynące z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie KRD do projektu Rzetelna Firma.

19 sierpnia 2011