- 4
- 1
„Anka szukała swojego miejsca na Ziemi” – nowa kampania serwisu Otodom
21 sierpnia rusza nowa kampania serwisu Otodom. Inspiracje dla niej zaczerpnięte zostały z badania dobrostanu mieszkańców Polski. Marka zrealizowała je w ramach projektu „Szczęśliwy dom”.
Projekt „Szczęśliwy dom”, w ramach którego zrealizowano badanie, zapoczątkowany został w czasie pandemii w 2021 r. Jego celem jest wzmacnianie pewności ludzi w zakresie podejmowania decyzji na rynku nieruchomości.
W najnowszej, trzeciej edycji, na podstawie deklaracji reprezentatywnej grupy blisko 3000 mieszkańców Polski zbadano, co znaczy dla nas szczęście w trudnych czasach. Wnioski z niego posłużyły nie tylko do wielopoziomowej analizy w raportach wydawanych przez Otodom. Stały się także punktem wyjścia dla kreacji nowej odsłony kampanii reklamowej.
Najnowsza kampania serwisu opowiada historie z życia wzięte
Poznamy perspektywę domów i mieszkań – tych dużych, małych, starych i nowych. One w poszukiwaniu „drugiej połówki” są głosem naszych czasów.
– Nasza kampania jest czymś więcej niż bardzo dobrze zrealizowanymi reklamami. Przyświeca nam idea polepszania nastrojów ludzi, skłaniania do refleksji, że dom, w którym mieszkamy, jest miejscem agregującym nasze emocje. Własne cztery kąty to azyl, w którym, jeśli chcemy, możemy czuć się szczęśliwi.
Historie tegorocznej kampanii są różne, ale mamy nadzieję, że większość widzów znajdzie w nich część siebie lub jakiegoś aktualnego etapu w swoim życiu. Wierzę, że nasze opowieści będą dla nich inspiracją i motywatorem do brania sprawy we własne ręce. Każdy z nas jest zdolny do zmiany na lepsze, ale musimy to szczęście sami sobie wypracować – komentuje Anna Adrian, head of marketing w Otodom.
Każda opowieść jest inna i pokazuje pierwsze spotkanie nowego lokatora z domem
Te pierwsze wrażenia wcale nie są oczywiste. Każdy bohater musi otworzyć się na nowe, powoli oswajać cztery kąty, odkrywać atuty mieszkania czy domu, których nie widać od razu.
Dzięki badaniu „Szczęśliwy dom” powstała narracja skierowana do trzech różnych grup odbiorców:
- młodych dorosłych,
- rodzin z dziećmi,
- silversów.
Spoty powstały w rzeczywistych lokalizacjach:
- starej kamienicy,
- mniejszym mieszkaniu w bloku,
- domu, który może pełnić także rolę biura.
Otodom kontynuuje przyjęty w poprzednich latach zabieg kreacyjny. Polega on na tym, że to domy snują opowieści o swoich lokatorach, są świadkami ich zmiany, dojrzewania do pewnych decyzji, otwierania się na nowe doświadczenia. Są też adresem, pod którym spełniają swoje marzenia.
Za przekucie tej wizji w obraz odpowiadał producent Beniamin Onaszkiewicz z Lucky Luciano Pictures.
Kampania potrwa dziewięć tygodni i będzie prowadzona w największych polskich mediach
Spotom telewizyjnym będą towarzyszyć działania digitalowe oraz PR, a także influencer marketing i kampania w mediach społecznościowych.
Oficjalnym startem crossmediowej kampanii będzie pierwsza Otodomówka. To nowy format briefingu prasowego z udziałem ekspertów oraz ambasadorów serwisu Otodom, w tym Marka Kamińskiego, Joanny Okuniewskiej i Moniki Mrozowskiej.
Zakup TV koordynuje dom mediowy Mindshare, za digital odpowiedzialny jest SalesTube. Komunikacją PR marki w mediach zajmuje się agencja Linkleaders, natomiast o kanały social media Otodom dba zespół DotRelations.
- 1