0 1 4.05.2010Andy Roddick i Lacostekampanie reklamowe TweetAndy Roddick został ambasadorem marki zegarków Lacoste.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54879 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.05.2010Aviko w rękach MediafocusGdańska agencja Mediafocus wygrała przetarg na obsługę marki Aviko w zakresie food service w segmencie HORECA w Polsce i innych krajach CEE. Celem stworzonej i realizowanej strategii komunikacji jest ujednolicenie komunikacji wartości marki w całym regionie.
0 1 0 0 0 4.05.2010Agencja Red8 wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną NałęczowiankiAgencja Red8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego marki wody Nałęczowianka, dystrybuowanej przez firmę Nestlé Waters Polska. Umowa z agencją dotyczy długofalowej współpracy nad strategią marki oraz jej obsługi pod względem kreatywnym.
0 1 0 0 0 4.05.2010Nowa agencja PR byłych dziennikarzy „Marketing & More”6 maja oficjalnie rozpoczyna działalność nowa agencja public relations. Tworzą ją byli dziennikarze „Marketing & More” – Tomasz Kamyk i Adam Bodziak.
0 1 0 0 0 4.05.2010Opera Krakowska i Eskadra Advertising we wspólnym projekcieAgencja Eskadra Advertising przygotowała strategię komunikacji „Opera w Małopolsce” dla Opery Krakowskiej, która w 2010 roku ma promować Małopolskę na targach turystycznych w Berlinie, Londynie oraz festiwalach artystycznych w Wiedniu i Edynburgu.