Aviko w rękach Mediafocus
  • 0
  • 1
4.05.2010

Aviko w rękach Mediafocus

Gdańska agencja Mediafocus wygrała przetarg na obsługę marki Aviko w zakresie food service w segmencie HORECA w Polsce i innych krajach CEE. Celem stworzonej i realizowanej strategii komunikacji jest ujednolicenie komunikacji wartości marki w całym regionie.

Dodatkowe elementy projektu to: adaptacja key visuals na wszystkie rynki CEE, projekt nowej witryny internetowej oraz planowanie działań skierowanych do sił sprzedaży, dystrybutorów i punktów ostatecznych.

Agencja Mediafocus opracowała również koncepcję wprowadzenia na rynek nowego produktu z portfolio marki Aviko. Stworzyła koncepcję kreatywną, organizuje cykl prezentacji dla dystrybutorów oraz wdraża program motywacyjny dla sił sprzedaży dystrybutora i program lojalnościowy, który prowadzony będzie w lokalach gastronomicznych. Projekt dotyczy wprowadzenia na rynek nowego standardu, tzw. szybkiej frytki Turbo Plus.

Program dla dystrybutorów „Aviko Mundial 2010” objął swym zasięgiem 32 największych dystrybutorów wraz z ich pracownikami. Zwycięskie drużyny spotkają się w połowie maja w meczach na żywo, rozgrywanych na boisku w podpoznańskich Wronkach.

4 maja 2010

Reklama
Reklama