Amerykańscy reklamodawcy postulują stworzenie w zarządzie firm stanowiska chief media officer
  • 0
  • 1
18.12.2023

Amerykańscy reklamodawcy postulują stworzenie w zarządzie firm stanowiska chief media officer

Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamodawców (Association of National Advertisers, ANA) opublikowało raport, który pokazuje niejasność łańcuchów dostaw w reklamie programmatic. Reklamodawcy nie dysponują pełną wiedzą o pracy dostawców. ANA postuluje więc stworzenie w zarządach firm stanowiska chief media officer.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2023

17 grudnia 2023

15 grudnia 2023

14 grudnia 2023