Ambra Brands z Consulting’n More
  • 0
  • 0
11.09.2019

Ambra Brands z Consulting’n More

Ambra Brands – importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierza obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n More. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze Internetu.

We współpracy z agencją Ambra Brands realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Consulting’n More należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wprowadzającą na rynek Cin & Cin Free, wino musujące tworzące segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową butelką marki Piccolo. Consulting’n More wspiera również wprowadzenie na rynek nowych polskich win w portfolio firmy – Winiarni Zamojskiej.

Za obsługę klienta z ramienia Consulting’n More odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (group account manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają, na jak długo podpisały umowę.

Ambra Brands to spółka należąca do Grupy Ambra. W jej portfelu znajdują się m.in. marki: Cin & Cin, Piccolo, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska czy Cydr Lubelski. Do firmy należy także sieć sklepów specjalistycznych Centrum Wina i Distillers Limited.

11 września 2019