1 0 11.09.2019Psia „Love story” w kampanii Ikei Greecekampanie reklamowe storytellingIkea w Grecji przygotowała spot zatytułowany „Love story”. Bohaterami historii są dwa psy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55939 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 7 0 11.09.2019Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym sieci Pizza HutUtwór i teledysk pt. „Mam chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia super supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpraca została nawiązana w ramach „Pizza Hut Records” – projektu zakładającego kooperację marki z młodymi muzykami.
1 1 0 11.09.2019Zaprezentowano logo piłkarskich mistrzostw świata w KatarzeOficjalne logo mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze 2022 zostało ujawnione. Prezentacja odbyła się w stolicy tego państwa 3 września o godzinie 20:22.
0 1 0 11.09.2019Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”9 września odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty zbrojne na świecie.
0 0 0 11.09.2019Branża komunikacji marketingowej na rzecz rozwoju kwalifikacji zawodowych. Powstała Sektorowa Rada ds. KompetencjiPowstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Jej głównym celem jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.