Fundacja Cyfrowi Tubylcy pomoże zaplanować działania marketingowe organizacji społecznych i kulturalnych - Marketing przy Kawie
Fundacja Cyfrowi Tubylcy pomoże zaplanować działania marketingowe organizacji społecznych i kulturalnych
  • 0
  • 4
11.09.2019

Fundacja Cyfrowi Tubylcy pomoże zaplanować działania marketingowe organizacji społecznych i kulturalnych

Fundacja Cyfrowi Tubylcy to nowo powstała inicjatywa, której celem jest wspieranie podmiotów niekomercyjnych w zakresie tworzenia strategii marketingowych i komunikacji. Jej założycielami są Bartosz Wilim i Marcin Żukowski. Za zarządzanie działaniami odpowiada Hanna Rawska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2019