Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej
  • 0
  • 14
17.04.2020

Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej

Od końca okresu dostosowawczego uchwały krajobrazowej Gdańska minęły blisko 2 tygodnie. 24-miesięczny etap dostosowania upłynął w trakcie epidemii koronawirusa. Wielkoformatowe reklamy, które były obecne w przestrzeni miasta od lat, stopniowo z niej znikają. Miasto prezentuje efekty na zdjęciach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
17.04.2020

Energiczne klipy w marcu. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Reklamowy marzec w serwisie YouTube przyniósł wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony to święto kolorów w reklamach Samsunga lub eObuwie.pl, z drugiej zaś – temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce w minionym miesiącu?

16 kwietnia 2020