Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej - Marketing przy Kawie
Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej
  • 0
  • 14
17.04.2020

Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej

Od końca okresu dostosowawczego uchwały krajobrazowej Gdańska minęły blisko 2 tygodnie. 24-miesięczny etap dostosowania upłynął w trakcie epidemii koronawirusa. Wielkoformatowe reklamy, które były obecne w przestrzeni miasta od lat, stopniowo z niej znikają. Miasto prezentuje efekty na zdjęciach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

17 kwietnia 2020

16 kwietnia 2020