Akcja „Marwitalizacja” – Marwit motywuje do zdrowego stylu życia
  • 0
  • 3
22.06.2015

Akcja „Marwitalizacja” – Marwit motywuje do zdrowego stylu życia

Trwa ogólnopolska kampania „Marwitalizacja” prowadzona przez Marwit – markę jednodniowych soków, sałatek, surówek i zup. Ma zachęcać konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych. Ambasadorem działań jest znany z programu „Top Chef” Grzegorz Łapanowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2015

21 czerwca 2015

19 czerwca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki

Z książką przy kawie, o marketingu... brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!