0 2 0 2.12.2015W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach onlineChoć większość prezentów świątecznych jest kupowana w grudniu, ruch w sklepach online w Polsce rośnie na przestrzeni całego IV kwartału. Szczyt na poziomie +90 proc. przypada na połowę grudnia, gwałtowny spadek następuje zaś około 26 grudnia. To wnioski z analizy świątecznych zachowań zakupowych, przeprowadzonej przez firmę Criteo. Podstawą badania były transakcje dokonane w polskich e-sklepach w ciągu ostatnich dwóch lat.
0 1 0 2.12.2015Kate Hudson jako uwodzicielska kandydatka na prezydenta w kampanii kalendarza Campari18 listopada marka włoskiego aperitifu Campari zaprezentowała nową gwiazdę wydawanego co roku kalendarza. To Kate Hudson. Aktorkę będzie można zobaczyć w dwóch odsłonach: słodkiej i gorzkiej. W kalendarzu wciela się ona w dwie kandydatki rywalizujące ze sobą w kampanii prezydenckiej.
0 1 0 2.12.2015Harce – nowe studio kreujące wizerunek marekPowstało studio kreatywne Harce. Zajmie się tworzeniem komunikacji wizualnej kształtującej doświadczenie odbiorcy w kontakcie z marką. Założyciele firmy to: Tomasz Biskup, art director i projektant grafiki użytkowej oraz Łukasz Dolata, przedsiębiorca i wieloletni project manager w branży reklamowej.
0 9 0 2.12.2015Najlepsze sklepy internetowe 2015 – ranking Money.pl (infografika)Które z najpopularniejszych e-sklepów działających w Polsce działają najlepiej? Po raz dziesiąty sprawdził to serwis Money.pl. W ośmiu kategoriach zbadano 120 sklepów internetowych.
0 2 0 1.12.2015Isover po raz trzeci oficjalnym partnerem Kamila StochaW rozpoczynającym się sezonie skoków narciarskich Kamil Stoch i Stefan Hula ponownie wystartują w barwach firmy Isover. Ogłoszenie decyzji o dalszej współpracy nastąpiło 17 listopada.
0 2 0 1.12.2015Lewis PR to teraz po prostu Lewis. Nowe usługi w ofercie agencjiObchodząca dwudziestolecie agencja Lewis PR odświeża markę i rozszerza ofertę. Wraz z rozbudową usług internetowych, reklamowych oraz utworzeniem własnego działu badań rynku firma staje się agencją komunikacyjną full service.
1 1 0 1.12.2015Emotikony zachęcają do bezpiecznego seksu. Kampania MTV „Safe sexting” (wideo)Popularnym sposobem komunikacji za pośrednictwem smartfonów i mediów społecznościowych są emotikony, czyli obrazki oddające nastrój i przekazujące krótkie, zabawne treści. A może by tak wykorzystać je w szczytnym celu?
1 1 0 1.12.2015Jak Polacy korzystają z urządzeń mobilnych? Raport „Global Mobile Consumer Survey” Ipsos Mori i DeloitteKorzystanie z urządzeń mobilnych stało się jednym z najsilniejszych nawyków współczesnego Polaka. Dostęp do smartfona ma obecnie 80 proc. z nas, a do tabletu – ponad połowa. Takie są wyniki „Global Mobile Consumer Survey”, przeprowadzonego przez firmę Ipsos Mori na zlecenie Deloitte.
0 1 0 1.12.2015Mindshare Polska obsłuży budżet mediowy UbisoftuProducent, wydawca i dystrybutor gier komputerowych – firma Ubisoft – powierza obsługę budżetu mediowego Mindshare Polska. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2016 r.
1 1 0 1.12.2015Microsoft Surface reklamowany jako „tablet, który zastąpi twój komputer” (wideo)Na początku listopada w centrum Warszawy pojawiła się wielkoformatowa reklama zapowiadająca start sprzedaży tabletu Microsoft Surface. Był to pierwszy akord kampanii. Właściwe działania rozpoczęły się 20 listopada.