0 1 0 0 0 29.05.2015Czy marka może zmienić swoją osobowość?Nad tą kwestią zastanawia się na łamach „The Guardian” Tomas Chamorro-Premuzic, profesor psychologii biznesu. Są również badacze, którzy uważają, że samo używanie określenia „osobowość” w odniesieniu do marki jest błędem.
0 2 0 0 0 29.05.2015Ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń do Effie AwardsDo 1 czerwca włącznie można zgłaszać kampanie w 16. edycji międzynarodowego konkursu Effie Awards. Prace oceni 90-osobowe jury pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, prezesa zarządu PLL LOT. Nagrody zostaną wręczone 12 października.
0 1 0 0 0 28.05.2015Gemius: Polacy w społecznościach internetowychPonad 20,5 mln polskich internautów (95 proc.) odwiedza społeczności internetowe. Do najpopularniejszych należą serwisy społecznościowe oraz blogi – wynika z analizy Gemiusa. Mężczyźni przeważają jedynie wśród internautów odwiedzających portale randkowe.
0 1 0 0 0 28.05.2015Muzeum Historii Żydów Polskich Polin z agencją do obsługi w social mediaW kwietniu Muzeum Historii Żydów Polskich Polin rozpoczęło współpracę z MRM//McCann. Agencja będzie przygotowywać strategię komunikacji w Internecie (m.in. w kanałach społecznościowych), a także zajmie się ewaluacją i konsultingiem w zakresie jej realizacji.
0 1 0 0 0 28.05.2015Ruszyła agencja PR dla naukowcówPowstała agencja public relations Science PR, wyspecjalizowana w obsłudze naukowców oraz instytucji naukowych. Jej założycielką jest Natalia Osica, była rzeczniczka prasowa SWPS.
1 4 0 0 0 28.05.2015Warmińsko-mazurskie promuje się wśród przedsiębiorców (audio)W czerwcu ruszy kampania informacyjno-promocyjna „Warmia i Mazury Pro-invest 2015”. Ma zwrócić uwagę przedsiębiorców na atuty inwestycyjne województwa warmińsko-mazurskiego oraz wskazać, co konkretnie mogą oni zyskać, jeśli zdecydują się na prowadzenie działalności w tym regionie.
0 2 0 0 1 28.05.2015Bogusław Linda ambasadorem RenaultMarka Renault Polska rozpoczęła współpracę z Bogusławem Lindą. Kontrakt został podpisany na 3 lata.
0 3 0 0 0 28.05.2015Telewizja oraz Internet głównymi źródłami informacji dla e-wyborców – badanie MECTelewizja pozostaje głównym źródłem wiedzy na temat kandydatów na urząd prezydenta – korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach i wzięli udział w badaniu firmy MEC. Niewiele mniej – 57,3 proc. badanych – wskazuje serwisy internetowe, a około 30 proc. radio i prasę codzienną.
4 1 0 0 0 28.05.2015Vlogerzy „#bezlimitu” dla Virgin Mobile (wideo) [aktualizacja]Operator Virgin Mobile rozpoczął akcję „#bezlimitu” z udziałem vlogerów zrzeszonych w sieci LifeTube. Matura to bzdura, Ravgor, Szparagi, Drollercaster, JDabrowsky oraz Kaiko wyłonią najbardziej kreatywnych widzów, którzy pokażą, jak według nich wygląda życie bez limitu.
0 1 0 0 0 27.05.2015Płatności mobilne i beacony wpływają na wygodę zakupów i budują lojalność – Deloitte (infografika)Do końca 2015 r. prawie 1/3 sklepów w USA i 15–20 proc. w Wielkiej Brytanii zainstaluje beacony. W tym samym czasie na świecie przynajmniej raz w miesiącu 5 proc. smartfonów z technologią NFC zostanie użytych do płatności mobilnych.