Agencja reklamowa Wanilia przygotowała kolejną odsłonę kampanii Dombanku
  • 0
  • 1
23.04.2008

Agencja reklamowa Wanilia przygotowała kolejną odsłonę kampanii Dombanku

Kampania kontynuuje strategię komunikacji wprowadzoną na początku tego roku. Przekaz podkreśla różnicę między Dombankiem, jako bankiem wyspecjalizowanym w hipotekach, a tzw. bankami od wszystkiego. Kampania powinna skłonić potencjalnych kredytobiorców do refleksji, czy doradca w zwykłym banku, będzie mógł właściwie i kompetentnie zająć się ich kredytem hipotecznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2008

22 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2008

Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku

Średnio co 20 sekund pojawia się w polskim internecie ogłoszenie rekrutacyjne. Łącznie w 2007 roku pracodawcy umieścili w sieci ponad 1,5 miliona ofert pracy. Przez internet rekrutowało ponad 47 tys. firm i innych organizacji. Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce to przedstawiciel handlowy. To dane, które znalazły się w raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” przygotowanym przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.