Kanał AXN rozpoczyna współpracę z Adv.pl
  • 0
  • 1
23.04.2008

Kanał AXN rozpoczyna współpracę z Adv.pl

W ramach rozpoczętej współpracy agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, kreacje oraz dobór mediów do kampanii serialu „Dr House” emitowanego na kanale AXN. Mix e-marketingowy zakłada realizację kampanii odsłonowej, działania buzz marketingowe, aktywność w serwisach społecznościowych oraz dystrybucje narzędzi desktop marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2008

Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku

Średnio co 20 sekund pojawia się w polskim internecie ogłoszenie rekrutacyjne. Łącznie w 2007 roku pracodawcy umieścili w sieci ponad 1,5 miliona ofert pracy. Przez internet rekrutowało ponad 47 tys. firm i innych organizacji. Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce to przedstawiciel handlowy. To dane, które znalazły się w raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” przygotowanym przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.