Nowa kampania wizerunkowa marki Hi-Tec
  • 0
  • 1
22.04.2008

Nowa kampania wizerunkowa marki Hi-Tec

„Jest jeszcze tyle do zrobienia. Po pracy”. Tym hasłem marka Hi-Tec, producent obuwia oraz odzieży sportowej i turystycznej zachęca pracujących i studiujących do aktywności sportowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2008

Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku

Średnio co 20 sekund pojawia się w polskim internecie ogłoszenie rekrutacyjne. Łącznie w 2007 roku pracodawcy umieścili w sieci ponad 1,5 miliona ofert pracy. Przez internet rekrutowało ponad 47 tys. firm i innych organizacji. Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce to przedstawiciel handlowy. To dane, które znalazły się w raporcie „Rekrutacja w polskim internecie w 2007 roku” przygotowanym przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.