0 1 0 0 0 5.05.2008Avon promuje „Spacer Różowej Wstążki”Polonia Indoor Advertising realizuje kampanię społeczną Avonu zachęcającą do wzięcia udziału w „Spacerze Różowej Wstążki”.
0 1 0 0 0 5.05.2008arvato rozpoczyna współpracę z agencją Heurekaarvato services Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową Heureka w zakresie obsługi programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 5.05.2008„Aż pić się chce!” – nowa kampania reklamowa Nałęczowiaki5 maja startuje nowa kampania reklamowa Nałęczowianki - naturalnej wody mineralnej z Nałęczowa. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, outdoor oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Hasło kampanii to „Aż pić się chce!”
0 1 0 0 0 5.05.2008Nowa kampania Banku PocztowegoBank Pocztowy rozpoczął nową kampanię promocyjną produktu – Polska Mistrzem! – lokaty bankowej połączonej z wynikami reprezentacji Polski na Mistrzostwach Europy w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 5.05.2008Ponad 5 tyś Warszawiaków na Czerwonym PIC-NICu1 maja pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie odbył się - już drugi rok z rzędu - Czerwony PIC-NIC zorganizowany przez Urząd Miasta Warszawy. Przybyli wszyscy: kawalarze, melomani, aktywiści, zaangażowani artystycznie, prywaciarze, element wywrotowy i wielu brzdąców zajadających watę cukrowa i targających kolorowe balony.
0 1 0 0 0 5.05.2008Commit Polska testuje Macierz Celów WizerunkowychMiędzynarodowa firma z branży IT - Commit Polska, opracowała program, który docelowo ma wspomóc menedżerów i specjalistów public relations i komunikacji, w pomiarze efektów ich pracy. Program przygotowany został w oparciu o autorską koncepcję dr. Dariusza Tworzydło, eksperta ds. public relations, członka Rady Etyki PR, a także pomysłodawcę i organizatora zakończonego niedawno, a zorganizowanego w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Kongresu Public Relations.
0 1 0 0 0 5.05.2008Wielkie otwarcie Focus Park BydgoszczW Bydgoszczy 23 kwietnia firma Parkridge Retail Poland otworzyła galerię rozrywkowo - handlową Focus Park. Otwarciu towarzyszyła kampania reklamowa oraz specjalne wydarzenia promocyjne.
0 1 0 0 0 5.05.2008Wprost inwestuje w rozwój technologii i badaniaAWR „Wprost” inwestuje blisko pół miliona złotych w najnowszą wersję systemu wydawniczego PlanSystem4.
1 1 0 0 0 5.05.2008Nowa kampania reklamowa depozytów w GETIN Banku3 maja GETIN Bank rozpoczął nową kampanie lokat. Nowy spot reklamowy „Spotkanie z ciocią” to kontynuacja serii reklam z udziałem znanego polskiego aktora - Piotra Fronczewskiego.
0 1 0 0 1 5.05.2008Lublin na billboardach w Warszawie1 maja Lublin rozpoczął kolejny etap wdrażania strategii marki miasta. Tym razem będzie to wizerunkowa kampania billboardowa w Warszawie.