0 1 3.09.2009Adv.pl dla empik schoolkampanie reklamowe TweetAdv.pl zaprojektowała i zrealizowała wizerunkową kampanię dla empik school.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.09.2009Jesienna odsłona kampanii Demo Effective Launching dla Osiedla Europejskiego1 września rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej przygotowanej przez Demo Effective Launching dla marki Osiedle Europejskie. Kampania jest prowadzona pod hasłem ”W podróż na chwilę, na Europejskie na stałe” i potrwa 3 miesiące.
0 1 0 0 0 3.09.2009Morski Studio Graficzne zmienia oblicze AstryZ początkiem września br. ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Morski Studio Graficzne dla Poznańskiej Palarni Kawy Astra.
0 1 0 0 0 3.09.2009Przepis na skuteczny komunikat reklamowyRodzaj informacji o produkcie podawanej w reklamie oraz wiedza na temat reklamowanego produktu mają wpływ na zapamiętywanie reklam i zniekształcanie ich poszczególnych treści – wynika z badań prowadzonych przez dr Alicję Grochowską i mgr Magdalenę Romanowską w Katedrze Psychologii Marketingu SWPS. Ich rezultaty mogą być istotną wskazówką w przeprowadzaniu skutecznych kampanii marketingowych.
0 1 0 0 0 3.09.2009"Bankowe Kieszonkowe" – nowa kampania Banku Spółdzielczego w LimanowejRuszyła kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej pod hasłem „Bankowe Kieszonkowe” skierowana do najmłodszej grupy klientów Banku - młodzieży w wieku 13-18 lat. Hasłem przewodnim kampanii jest "Bankowe kieszonkowe - dozwolone do lat 18stu" promujące konto ROR Junior.