40% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne. Badanie Payback Opinion Poll - Marketing przy Kawie
40% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne. Badanie Payback Opinion Poll
  • 0
  • 3
15.12.2020

40% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne. Badanie Payback Opinion Poll

Nadchodzące Boże Narodzenie upłynie pod znakiem globalnej pandemii i związanych z nią obostrzeń. W jakim stopniu koronawirus wpływa na preferencje zakupowe Polaków w przedświątecznym czasie? Sprawdzili to autorzy badania Payback Opinion Poll.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Rusza XXIV edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”

Od 11 stycznia 2021 r. organizacje pozarządowe będą mogły zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy realnie zaangażowane w projekty społeczne. Dotyczy to wspierania lokalnych inicjatyw, prowadzenia wolontariatu pracowniczego, działania na rzecz środowiska naturalnego, jak również finansowania dużych przedsięwzięć dobroczynnych.

14 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2020

Polacy wobec ostatnich zmian medialnych. Badanie IPC i Publiconu

Wydarzenia, które rozegrały się w minionych tygodniach, rodzą pytania o to, jak oceniana jest wiarygodność mediów. Instytut badawczy IPC wraz z agencją Publicon przeprowadził badanie, które ma sprawdzić, jak Polacy odnoszą się do ostatnich zmian. Jak pokazują wyniki, w zdecydowanej większości chcą, żeby polskie media należały do rodzimych firm. Odpowiedziało tak ponad 50% ankietowanych, podczas gdy 45,3% wskazało na kapitał mieszany (polsko-zagraniczny), a 4,6% na zagraniczny.