Nie milkną echa ostatnich poczynań grupy Orlen, która zakup Polska Press uzasadniła chęcią dostępu do wielkich zbiorów danych. Aleksandra Szarmach, chief marketing & sales officer w firmie Nethansa tłumaczy, w jaki sposób big data może zostać wykorzystane przez organizację.Jakie jest oficjalne uzasadnienie zakupu grupy Polska Press przez koncern naftowy? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w oficjalnym komunikacie Orlenu. Jej najciekawszy fragment to wypowiedź samego prezesa:
– Konsekwentnie poszerzamy obszary naszej działalności. Na bazie Sigma Bis zbudowaliśmy od podstaw profesjonalną agencję mediową, która sukcesywnie zdobywa nowych klientów, w tym komercyjnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.