3 kroki do Nowego Jorku
  • 0
  • 1
6.12.2005

3 kroki do Nowego Jorku

Trwa internetowa kampania TelePizzy „3 kroki do Nowego Jorku” prowadzona w ramach cross promocji z Universal Pictures, dystrybutorem filmu „King Kong”, który wkrótce wejdzie na ekrany polskich kin. Działania marketingowe w Internecie prowadzi agencja interaktywna OS3 multimedia, która od 4 lat stale obsługuje markę TelePizza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2005

Hostessy Sim Plus w kawiarenkach internetowych

W kawiarenkach internetowych 8 największych miast Polski trwa akcja promocyjna sim plus. Zupełną nowością, nie spotykaną wcześniej w tego typu kampaniach indoorowych, jest rozdawnictwo starterów i ulotek. Młodzi przedstawiciele sim plus prezentują ofertę sieci oraz wręczają ulotki reklamowo-informacyjne i startery komórkowe. Akcja wzbudza ogromne zainteresowanie - dzięki specjalnych strojom i perukom hostessy sim plus rzucają się w oczy od razu po wejściu do kawiarenki.