0 1 0 13.04.2006Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One przygotowują narzędzie do pozyskiwania danych osobowychEuro RSCG Marketing House wraz z Digital One tworzy narzędzie do pozyskiwania danych osobowych na zlecenie EHS Brann Discovery – specjalisty w zakresie danych w EURO RSCG 4D z Wielkiej Brytanii.
0 1 0 13.04.2006Najlepsi piłkarze świata pokazują, czym jest Joga BonitoOd 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się trzy z pięciu nowych spotów reklamowych, będących częścią zainicjowanej przez Nike kampanii piłkarskiej pod hasłem Joga Bonito (Graj Pięknie).
0 1 0 12.04.2006Wyspa Wielkanocna Dr. OetkeraAgencja Engine opracowała i uruchomiła miniwitrynę wielkanocną dla firmy Dr. Oetker Polska www.oetker.pl. Użytkownicy znajdą w niej inspirujące przepisy na świąteczne ciasta oraz wspaniałe gadżety elektroniczne w postaci gier, kartek, tapet i wygaszaczy.
0 1 0 12.04.2006„Golden Arrow” zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę12 kwietnia zostały sfinalizowane rozmowy pomiędzy SMB oraz VFP Communications (wydawcą Media & Marketing Polska), dotyczące połączenia konkursów Boomerang oraz Złota Strzała. Przez kilka ostatnich lat obydwa konkursy odbywały się w analogicznym terminie, do obydwu często były zgłaszane te same prace i następnie były oceniane przez tych samych jurorów. Nazwa Boomerang jednak nie znika - tym mianem będzie nazwana jedna z najbardziej prestiżowych kategorii nowego konkursu – „Najlepszy Marketer Bezpośredni Roku”.
0 1 0 12.04.2006ORANGE z Beach SocceremMarka ORANGE została wspierającym partnerem Lech Beach Soccer Tour 2006.
0 1 0 12.04.2006K2 Internet S.A. nominowana do (internetowego) OskaraZespół K2 został wyróżniony przez jury 10-go konkursu Webby Awards nominacją w kategorii Najlepsza Telekomunikacyjna Witryna Roku za serwis Modna Nokia („Trendy Nokia”) www.nokia.com.pl/modnanokia7600.
0 1 0 12.04.2006Spotkanie KBRPrzyszłość badań metodologią pasywną była tematem ostatniego spotkania Komitetu Badań Radiowych, które odbyło się we wtorek, 11 kwietnia. Gospodarzem była agencja reklamowa WaWa.
0 1 0 12.04.2006„Drzwi do mieszkania” – kampania marki PORTA DRZWI"Drzwi do mieszkania" - to hasło wizerunkowej kampanii marki PORTA DRZWI, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.
0 1 0 12.04.2006Uśmiechnij się z … Alpen Gold„Uśmiechnij się z Alpen Gold” – to hasło akcji promocyjnej Alpen Gold, która rusza z początkiem kwietnia. Miłośników czekolady Alpen Gold czeka nie lada niespodzianka. Kupując swoją ulubioną czekoladę, znajdą oni na wewnętrznej stronie większości 100 gramowych opakowań, jeden ze specjalnie na tę okazję przygotowanych rysunków satyrycznych znanego rysownika Andrzeja Mleczki.
0 1 0 12.04.2006Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QSTNa początku 2006 roku Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów ze znaną i lubianą postacią dziecięcych zabaw - trollem Hugo. QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.