0 1 0 0 0 9.12.2005Konkurs Podravki rozstrzygnięty3-4 grudnia 2005 r. podczas Festiwalu Sztuki Kulinarnej „Smak i Styl“ odbyły się finały konkursu Podravki Kucharska Osobowość Roku 2005.
0 1 0 0 0 8.12.2005Św. Mikołaj w „Oddziale pełnym bajek”Manta Multimedia po raz drugi przekazała sprzęt multimedialny w ramach akcji „Oddział pełen bajek”. Wczoraj Św. Mikołaj odwiedził Oddział Chemioterapii Instytutu Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu.
0 1 0 0 0 8.12.2005Słuchacz RMF FM zapalił lampki na największej na świecie choinceW środę 7 grudnia, w miejscowości Gubbio we Włoszech, Igor Zakrzewski, słuchacz RMF FM z Gdyni, zapalił światełka na 350 metrowej choince. Ta największa na świecie, ułożona z lampek, choinka wpisana jest od 1991 roku do księgi Guinessa. Polak był jedną z 5 osób z kontynentu, która zapaliła światełka za pomocą Internetu. Podczas celebracji, Igor Zakrzewski pozdrowił po polsku kilkadziesiąt tysięcy ludzi zgromadzonych w Gubbio. Przed życzeniami na telebimie pojawiła się emisja filmu o Polsce i specjalne pozdrowienia radia RMF FM.
0 1 0 0 0 8.12.2005Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki FORTUNAOd początku tygodnia we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych trwa kolejna, szósta odsłona kampanii telewizyjnej marki FORTUNA.
0 1 0 0 0 8.12.2005Choinki pod choinkę od radia RMF FMRMF FM, jak co roku, w świątecznym prezencie postanowiło rozdać swoim słuchaczom choinki.
0 1 0 0 0 8.12.2005Kredyt na gębęTM – Innowacja Roku 2005W czwartej edycji konkursu Portfel Roku organizowanego przez BusinessWeek tytułem Innowacji Roku uhonorowano Kredyt na gębęTM sieci hipotecznej DOM (Oddział GETIN Banku SA).
0 1 0 0 0 8.12.20054 razy fascynacjaCzy reklama pasty do zębów może jeszcze zachęcić do jej używania, a środku do sanitariów inspirować, czy też proszku do prania być wesołą i pobudzać fantazję? Nowa kampania własna AHA - „4xAHA” ma przekonać odbiorców, że jest to możliwe.
0 1 0 0 0 8.12.2005Mobilny nośnik reklamyFirma PROMODYSK wspólnie z korporacją ELETaxi wprowadziła po raz pierwszy na rynek Polski nowy, innowacyjny nośnik reklamy.
0 1 0 0 0 8.12.2005Masterprint XL Sp. z o.o. dla LPP, producenta odzieży spod marki ReservedW grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.