Ad.Media Raport: Rynek reklamowy w Polsce
  • 0
  • 1
6.12.2005

Ad.Media Raport: Rynek reklamowy w Polsce

Według szacunków CR Media Consulting S.A., przychody reklamowe w ujęciu netto, w trzecim kwartale 2005 roku, wzrosły o 13,8%, w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wartość ta uwzględnia zwiększone przychody mediów spowodowane wydatkami komitetów wyborczych na kampanie parlamentarne i prezydenckie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 grudnia 2005

5 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2005

Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii

Kolejny konkurs Komisji Europejskiej na promocję produktów spożywczych rozstrzygnięty. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 r. kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania będzie bardzo intensywna i o dużym zasięgu. Obejmie wszystkie kanały komunikacji marketingowej w obydwu krajach: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR, Internet, działania w miejscach sprzedaży.