Charytatywnie na co dzień czy na Święta?
  • 0
  • 1
6.12.2005

Charytatywnie na co dzień czy na Święta?

W okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia częściej myślimy o innych ludziach i przypominamy sobie o osobach doświadczonych przez los. Z deklaracji składanych przez polskich konsumentów wynika, że nasza skłonność do wspierania celów charytatywnych systematycznie rośnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2005

5 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2005

Polska promuje soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii

Kolejny konkurs Komisji Europejskiej na promocję produktów spożywczych rozstrzygnięty. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) otrzyma unijne fundusze na realizację w 2006 r. kampanii promującej kategorię soków i nektarów marchwiowych w Bułgarii i Rumunii. Kampania będzie bardzo intensywna i o dużym zasięgu. Obejmie wszystkie kanały komunikacji marketingowej w obydwu krajach: media elektroniczne i drukowane, outdoor, BTL, PR, Internet, działania w miejscach sprzedaży.