Chcesz zrobić wrażenie wynikami swoich badań? Nie blefuj – wyróżnij się rzetelnością. Korzystasz w pracy (i nie tylko) z wyników badań? Rób to w sposób świadomy. Naucz się w podstawowym zakresie oceniać znaczenie i miarodajność danych – i dopytuj o istotne szczegóły projektów badawczych. Jakie to szczegóły? O tym poniżej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Powołanie się na wyniki badań jest argumentem trudnym do podważenia. Osoba wykorzystująca w swoim przekazie dane liczbowe sprawia wrażenie kompetentnej, rzeczowej, racjonalnej.
Tajemnica dużego wpływu, jaki wywierają na innych twarde dane, kryje się w ich intersubiektywnym charakterze. Opinie, emocje i poglądy, nawet jeżeli są szczere i wynikają z doświadczenia, nie muszą być podzielane przez odbiorców przekazu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.