Jak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży SondażyJak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży SondażyJak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży SondażyJak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży Sondaży
Niech nie zwodzi nas magia zestawień tabelarycznych (fot. Maxim_Kazmin/Fotolia)

Jak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży Sondaży

Jak prezentować, interpretować i weryfikować wyniki badań? – radzi zespół Na Straży Sondaży
Na Straży Sondaży

Na Straży Sondaży

-

Na Straży Sondaży

Na Straży Sondaży

Chcesz zrobić wrażenie wynikami swoich badań? Nie blefuj – wyróżnij się rzetelnością. Korzystasz w pracy (i nie tylko) z wyników badań? Rób to w sposób świadomy. Naucz się w podstawowym zakresie oceniać znaczenie i miarodajność danych – i dopytuj o istotne szczegóły projektów badawczych. Jakie to szczegóły? O tym poniżej.

Powołanie się na wyniki badań jest argumentem trudnym do podważenia. Osoba wykorzystująca w swoim przekazie dane liczbowe sprawia wrażenie kompetentnej, rzeczowej, racjonalnej.

Tajemnica dużego wpływu, jaki wywierają na innych twarde dane, kryje się w ich intersubiektywnym charakterze. Opinie, emocje i poglądy, nawet jeżeli są szczere i wynikają z doświadczenia, nie muszą być podzielane przez odbiorców przekazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się