Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Rozwijać temat. Nie wpadać w pułapkę liczenia znaków (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Jak zmienić content we wzrost widoczności?

Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Katarzyna Jakubów

-

lider zespołu SEO, Artefakt

Katarzyna Jakubów

Katarzyna Jakubów

lider zespołu SEO
Artefakt

Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych w Internecie dla kluczowych klientów. Są to zwłaszcza strategie budowania popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych w Polsce i na rynkach zagranicznych, audyty oraz optymalizacje serwisów i sklepów internetowych. Ponadto zapewnia wsparcie merytoryczne i analityczne dla projektów internetowych oraz akcji pozycjonowania wideo. Odpowiada też za pracę i rozwój zespołu specjalistów i asystentów.

Treści w serwisie są bardzo istotne dla wzrostu jego widoczności i stabilizacji pozycji w obliczu kolejnych aktualizacji algorytmów Google. Coraz więcej osób ma tego świadomość. Odpowiednio opracowane informacje oraz bogata zawartość serwisu pozwalają przeskoczyć konkurencję w wynikach wyszukiwania i poszerzać grupę powracających użytkowników.

Google w swoich wytycznych podkreśla znaczenie informacji jako wartości dodanej dla internauty. Ma to znaczenie nie tylko z perspektywy wyników organicznych. Zaangażowanie, które wzbudzają dobrze przygotowane treści w serwisie, a także zaufanie, jakie zyskuje serwis w ocenie użytkownika – wszystko to przekłada się na konwersje i zyski właścicieli strony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4912 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się