5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej
Każda składowa jest tu ważna, a ich powiązanie – jeszcze ważniejsze (Friedberg/Fotolia)

5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej

5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej
Anna Antczak

Anna Antczak

-

SEO specialist, MakoLab

Anna Antczak

Anna Antczak

SEO specialist
MakoLab

Z branżą SEO związana od czterech lat. Optymalizacją stron pod wyszukiwarki zajęła się już na studiach – sama informatyka to było dla niej za mało. Doświadczenie zawodowe budowała z początku w mniejszych, a po dwóch latach już średnich i większych serwisach internetowych, także liderach branży e-commerce, farmaceutycznej czy budowlanej.

„Cały ten content marketing to bzdura! Nie warto inwestować w niego czasu ani pieniędzy” – twierdzą niektórzy. Mają rację? Raczej sporo tracą, bo treść prezentowana na firmowej stronie internetowej wciąż jest istotna. Jej wartość jest postrzegana przez pryzmat przydatności dla użytkownika oraz walorów ocenianych z perspektywy wyszukiwarek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja