Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać
Znajomość psychologii konsumenta jest ważniejsza od narzędzi automatyzacji marketingu (rolffimages / Fotolia)

Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać

Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać
Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

-

product manager, Synerise

Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

product manager
Synerise

Z pomocą nowych technologii i monitoringu zachowań klienta online potrafimy coraz lepiej poznawać klientów i ich gusta. Ale to nie wszystko – w ich zachowaniach można dostrzec wiele prawidłowości, co czyni je łatwiejszymi do przewidzenia. A to za sprawą reguł kierujących ludzkim myśleniem.

Warto znać przynajmniej kilka takich reguł. Efektem będzie nie tylko lepsze poznanie klienta, ale przede wszystkim lepsze dopasowanie przekazu marketingowego do konkretnego odbiorcy i jego potrzeb.
1. Efekt halo
Kolejność podawania informacji jest bardzo istotna. Każdy produkt ma swoje wyróżniki i elementy decydujące o jego konkurencyjności, ale także słabsze cechy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4903 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się