Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znaćContent, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać
Znajomość psychologii konsumenta jest ważniejsza od narzędzi automatyzacji marketingu (rolffimages / Fotolia)

Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać

Content, który sprzedaje – 8 zasad, które warto znać
Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

-

marketing manager, Synerise

Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

marketing manager
Synerise

Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla polskich i zagranicznych marek. Obecnie zajmuje się obszarem edukacji marki oraz jej działaniami promocyjnymi.

Z pomocą nowych technologii i monitoringu zachowań klienta online potrafimy coraz lepiej poznawać klientów i ich gusta. Ale to nie wszystko – w ich zachowaniach można dostrzec wiele prawidłowości, co czyni je łatwiejszymi do przewidzenia. A to za sprawą reguł kierujących ludzkim myśleniem.

Warto znać przynajmniej kilka takich reguł. Efektem będzie nie tylko lepsze poznanie klienta, ale przede wszystkim lepsze dopasowanie przekazu marketingowego do konkretnego odbiorcy i jego potrzeb.
1. Efekt halo
Kolejność podawania informacji jest bardzo istotna. Każdy produkt ma swoje wyróżniki i elementy decydujące o jego konkurencyjności, ale także słabsze cechy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się