Z pomocą nowych technologii i monitoringu zachowań klienta online potrafimy coraz lepiej poznawać klientów i ich gusta. Ale to nie wszystko – w ich zachowaniach można dostrzec wiele prawidłowości, co czyni je łatwiejszymi do przewidzenia. A to za sprawą reguł kierujących ludzkim myśleniem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Warto znać przynajmniej kilka takich reguł. Efektem będzie nie tylko lepsze poznanie klienta, ale przede wszystkim lepsze dopasowanie przekazu marketingowego do konkretnego odbiorcy i jego potrzeb. Krótko mówiąc – powstanie content, który sprzedaje.
1. Efekt halo
Kolejność podawania informacji jest bardzo istotna. Każdy produkt ma swoje wyróżniki i elementy decydujące o jego konkurencyjności, ale także słabsze cechy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |