Z natury nie lubimy zmian. To co nowe często wydaje się nam albo gorsze, albo pozbawione sensu. Jest to normalna reakcja człowieka postawionego przed koniecznością zrewidowania zwyczajów i nawyków. Jak poradzić sobie z tym wyzwaniem, gdy chcemy wprowadzić w naszej organizacji nowe, skuteczne narzędzie?Chcesz wprowadzić zmiany w swojej organizacji, a chciałbyś przy tym uniknąć atmosfery niepokoju wśród pracowników i równocześnie usprawnić internalizację nowych procesów? Zacznij od zaprojektowania efektywnej komunikacji.
Musisz ustalić, jak opowiesz:
o tym, co nowe w organizacji,
o zmianach kadrowych czy prawnych,
o prowadzonych działaniach HR-owych, akcjach marketingowych lub tych związanych z CSR.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.