Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!
Zmianę trzeba odpowiednio planować i komunikować (fot. Pixabay)

Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!

Zmiana w organizacji? To nie musi boleć!
Carolina Pietyra

Carolina Pietyra

-

digital strategy manager, service designer, Opus B

Carolina Pietyra

Carolina Pietyra

digital strategy manager, service designer
Opus B

Specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adaptacyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Liderka zespołu Opus B 4Corporate. Współpracowała z takimi organizacjami, jak Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas, Crédit Agricole.

Z natury nie lubimy zmian. To co nowe często wydaje się nam albo gorsze, albo pozbawione sensu. Jest to normalna reakcja człowieka postawionego przed koniecznością zrewidowania zwyczajów i nawyków. Jak poradzić sobie z tym wyzwaniem, gdy chcemy wprowadzić w naszej organizacji nowe, skuteczne narzędzie?

Chcesz wprowadzić zmiany w swojej organizacji, a chciałbyś przy tym uniknąć atmosfery niepokoju wśród pracowników i równocześnie usprawnić internalizację nowych procesów? Zacznij od zaprojektowania efektywnej komunikacji.

Musisz ustalić, jak opowiesz:

o tym, co nowe w organizacji,
o zmianach kadrowych czy prawnych,
o prowadzonych działaniach HR-owych, akcjach marketingowych lub tych związanych z CSR.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się