Jak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FBJak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FBJak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FBJak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FB
Dobre teorie planowania zmiany trzeba umieć zastosować w nowych mediach (fot. Pixabay)

Jak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FB

Jak komunikować w social media zmiany w firmie, gdy związki zawodowe działają na FB
Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

-

prezes, Procontent Communication

Iwona Kubicz

Iwona Kubicz

prezes
Procontent Communication

Specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR i zarządzania kryzysowego, CSR oraz employer brandingu. Członkini International Public Relations Association, jurorka w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie oraz public affairs and lobbing.

Social media to nowe pole do komunikacji procesu zmiany. Firmy powinny zastanowić się, jak mogą je w tym zakresie wykorzystać oraz jakie zagrożenia mogą się z tym wiązać. Do procesu komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych przedsiębiorstwo musi się też odpowiednio przygotować, uwzględniając specyfikę nowych mediów, ale i nie zapominając o pewnych niezmiennych zasadach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się