Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacjiEmocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacjiEmocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacjiEmocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji
Jaka to emocja? Maszyna nie odczyta tak łatwo (fot. Photogenica)

Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji

Emocje trudniejsze do zmierzenia, niż sądzono? Konsekwencje dla neuromarketingu i twórców aplikacji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dotychczas psychologowie zakładali, że ciała ludzi, którzy siedzą obok siebie w pokoju i oglądają tę samą reklamę, reagują tak samo na pojawiające się emocje. Z nowych badań wynika, że ich ciała prawdopodobnie reagują nieco inaczej, choć emocje pozostają te same. Może to mieć konsekwencje dla neuromarketingu, twórców aplikacji i firm zajmujących się pomiarem emocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się