Wzorce kobiecości w reklamieWzorce kobiecości w reklamieWzorce kobiecości w reklamieWzorce kobiecości w reklamie
Strażniczka domowego ogniska – jeden z częstych stereotypowych obrazów (fot. Pixabay)

Wzorce kobiecości w reklamie

Wzorce kobiecości w reklamie
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Pozornie nie przywiązujemy do reklam żadnej wagi, bo przecież czasem nas śmieszą, a często denerwują. Pomimo tego reklamy utrwalają w naszej świadomości określone wzorce. Niekiedy umacniają stare, zdeterminowane stereotypy, a niekiedy w niemałym stopniu przyczyniają się do powstawania nowych. Oto najważniejsze stereotypy kobiecości, jakie można odnaleźć w reklamach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja