Design opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencjiDesign opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencjiDesign opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencjiDesign opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencji
Wybór spośród wielu kluczy jest trudny (fot. Fotolia)

Design opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencji

Design opakowań – ograniczyć błąd pomiaru i rywalizację agencji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zmiana opakowania piwa, słodyczy czy leku przeciwbólowego dużej marki wymaga współpracy brand managerów z kilkoma agencjami. Każda z nich pracuje z własnymi danymi. Efektem zaś są różne, często sprzeczne ze sobą rekomendacje. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Być może jest nim wspólna praca agencji, które wniosą do badania różne perspektywy: strategiczną, biometryczną, ilościową i semiotyczną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja