Obciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część IIObciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część IIObciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część IIObciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część II
W projekcie opakowania mniej znaczy więcej. Dlaczego? (fot. Pixabay)

Obciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część II

Obciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część II
AdvertisementAdvertisement
Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

-

współzałożyciel, prezes, DN Design Group

Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

współzałożyciel, prezes, DN Design Group

Od 28 lat projektant oraz doradca ds. wizerunku marek produktowych i korporacyjnych. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Współzałożone przez nią Studio DN Design Group specjalizuje się w tworzeniu opakowań, corporate identity oraz nowych marek. Jest współtwórcą wizerunku takich marek, jak Polpharma, Hortex, Warbud, Media Expert, Bakoma, Fanex czy Łowicz.

Magdalena Konopa

Magdalena Konopa

-

specjalistka ds. komunikacji, audytu i strategii marek, DN Design Group

Magdalena Konopa

Magdalena Konopa

specjalistka ds. komunikacji, audytu i strategii marek, DN Design Group

Ze Studio DN związana od 11 lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Brand Design. Autorka publikacji z zakresu brandingu i strategii, zafascynowana wpływem nowych technologii na sposoby komunikacji.

Rozwijamy temat neurodesignu, który wykorzystuje wyniki badań z obszarów neuronauki i psychologii do zrozumienia, w jaki sposób reagujemy na projekty i bodźce wizualne. Tym razem wspomnimy o zagadnieniach, które zostały zaadaptowane z innych dziedzin, by wspomóc proces projektowy i optymalizować wysiłek projektantów i specjalistów marketingu. Jednym z takich zagadnień jest teoria obciążenia poznawczego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się