To jedna z najgoręcej dyskutowanych kampanii 2006 roku. Seria spotów „Get a Mac”, reklamująca komputery Apple, wywołała tysiące komentarzy i sprowokowała internautów do stworzenia ogromnej liczby amatorskich przeróbek.
Kampania Mac vs. PC jest interesująca z dwóch powodów. Pokazuje możliwości reklamy porównawczej, a także gigantyczny potencjał społeczności zgromadzonej wokół marki dzięki umiejętnym zabiegom marketingowym.
Spróbujmy jednak odpowiedzieć na pytanie, czy podobne reklamy, bijące rekordy popularności, miałyby szanse na ukazanie się w Polsce…
Wiele filmów, jedna idea: Get a Mac
Koncepcja filmów jest prosta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.