Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?
Który jest lepszy? Reklamy nie pozostawiają wątpliwości (źr. Get a Mac)

Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?

Wybierz lepszego pana. Pan PC czy pan Mac?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

To jedna z najgoręcej dyskutowanych kampanii 2006 roku. Seria spotów „Get a Mac”, reklamująca komputery Apple, wywołała tysiące komentarzy i sprowokowała internautów do stworzenia ogromnej liczby amatorskich przeróbek.

Kampania Mac vs. PC jest interesująca z dwóch powodów. Pokazuje możliwości reklamy porównawczej, a także gigantyczny potencjał społeczności zgromadzonej wokół marki dzięki umiejętnym zabiegom marketingowym.

Spróbujmy jednak odpowiedzieć na pytanie, czy podobne reklamy, bijące rekordy popularności, miałyby szanse na ukazanie się w Polsce…
Wiele filmów, jedna idea: Get a Mac
Koncepcja filmów jest prosta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się