Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]
Kontekst niszczy mity, ale często wygodniej o tym nie mówić (fot. Pixabay)

Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]

Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

-

strategy planner, Dziadek do orzechów

Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

strategy planner
Dziadek do orzechów

Zajmuje się planowaniem strategicznym. Wcześniej pracował m.in. w firmach Social Frame i Freshmail.

W wielu życiowych kwestiach kierujemy się pewnymi powszechnymi przekonaniami, które są mocno uproszczone, oparte na półprawdach, a przez to zamazują rzeczywisty obraz sprawy. Ich prostota i dopasowanie do naszych przekonań sprawiają jednak, że chętnie je powielamy i umacniamy. Przez to wkrótce stają się fundamentalnymi założeniami, z którymi trudno dyskutować. Nawet gdy ma się argumenty. Dziadek to wie, ale czy ostro krytykuje?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja