Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznejCo widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznejCo widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznejCo widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej
Gdzieś kryje się zapowiedź porządku (fot. Marketing przy Kawie)

Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej

Co widać zza płotu z banerów – polemika z felietonem Jacka Szlaka o reklamie zewnętrznej
Agnieszka Maszewska

Agnieszka Maszewska

-

szefowa komunikacji, Jet Line

Agnieszka Maszewska

Agnieszka Maszewska

szefowa komunikacji
Jet Line

Copywriterka, autorka kilkuset branżowych artykułów. Członkini zarządu Fundacji Rejs Odkrywców, wolontariuszka. Absolwentka polonistyki na UW ze specjalizacją językoznawstwo oraz podyplomowych studiów PR w ISNS PAN i CSR w akademii Leona Koźmińskiego. Wegetarianka, autorka bloga UlicaProzy.pl, urlopy spędza w wysokich górach.

W felietonie Jacka Szlaka, redaktora naczelnego Marketingu przy Kawie, zatytułowanym „Trudne dzieciństwo za płotem z banerów” jest kilka wątków. W pierwszym akapicie znajduje się pytanie, czy reklama zewnętrzna ma jeszcze rację bytu. Jest też teza o tym, że skoro wszyscy są w internecie, może czas przenieść się wyłącznie do digitalu i „wyczyścić miasta z reklam”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się