Trudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznejTrudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznejTrudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznejTrudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznej
Reklama zewnętrzna wymaga uporządkowania (fot. Marketing przy Kawie)

Trudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznej

Trudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznej
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy reklama zewnętrzna ma jeszcze rację bytu? Skoro wszyscy są w internecie, może czas przenieść się wyłącznie do digitalu i wyczyścić miasta z reklam? Uchwały krajobrazowe, ograniczając reklamy outdoorowe, paradoksalnie wpłyną na efektywność promocyjną lokalnych przedsiębiorców. Ci będą musieli postarać się bardziej.

Szukam tapicera w okolicy. W wyszukiwarce i na mapach Google identyfikuję dwóch. Niestety, podane są tylko adresy. Idę więc na poszukiwania w realu. Po tapicerach ani śladu. Mówi się, że jeśli nie ma firmy w internecie, to ona nie istnieje. Ale jeśli firma nie istnieje, nie znaczy to, że nie ma jej już w internecie. Pełno w nim nieaktualnych informacji, z adresami i telefonami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się