Kapelusze ochronne dla kreatywnościKapelusze ochronne dla kreatywnościKapelusze ochronne dla kreatywnościKapelusze ochronne dla kreatywności

Kapelusze ochronne dla kreatywności

Kapelusze ochronne dla kreatywności
Mateusz Kaźmierczak

Mateusz Kaźmierczak

-

Mateusz Kaźmierczak

Mateusz Kaźmierczak

Światowe koncerny, branżowi liderzy, niezliczeni przedsiębiorcy mieli w zasięgu ręki doskonałe i często zyskowne pomysły, ale nie potrafili ich właściwie ocenić. Przykładami są wydawnictwa, które nie poznały się na talencie J. K. Rowling, czy też wytwórnia Decca Records, która nie podpisała kontraktu z zespołem The Beatles. Co zrobić, by nie powtórzyć tych samych błędów? Jak ocenić nowy, twórczy pomysł?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się