Twój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji markiTwój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji markiTwój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji markiTwój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji marki
Którą wybrać do nazwy marki? (fot. pixel_dreams/Fotolia)

Twój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji marki

Twój szczęśliwy numerek. Jak wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji marki
Marcin Napiórkowski

Marcin Napiórkowski

-

Uniwersytet Warszawski,, Visual & Narrative Institute

Marcin Napiórkowski

Marcin Napiórkowski

Uniwersytet Warszawski,
Visual & Narrative Institute

Kulturoznawca, semiotyk kultury. Doktor habilitowany nauk humanistycznych, wykładowca Instytutu Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, publicysta. Autor książek „Mitologia współczesna” i „Władza wyobraźni”, prowadzi autorski blog Mitologia Współczesna. Publikuje w „Tygodniku Powszechnym”, „Krytyce Politycznej”, „Więzi”, „Znaku” i „Gazecie Wyborczej”. Bada mity. Pomaga obalać te szkodliwe i tworzyć pozytywne mitologie.

Podobno wielu przedsiębiorców przy podejmowaniu strategicznych decyzji zasięga porad astrologów i numerologów. Trudno w to uwierzyć! Jeśli interesuje ich moc zawarta w liczbach, dlaczego nie spytają prawdziwych ekspertów?

Semiotycy kultury (czyli specjaliści od badania kulturowego funkcjonowania znaków) od dziesiątków lat zajmują się badaniem, jak postrzegane, odczytywane i interpretowane są liczby: od starożytności po XI wiek, od Andów po Himalaje. Czemu więc nie skorzystać z tej wiedzy w procesie budowania tożsamości marki?

Jak nazwać produkt, by kojarzył się z niezawodnością? Jakie liczby przywodzą na myśl profesjonalizm, a jakie tradycję? Oto numerologiczny niezbędnik dla każdego, kto chciałby skutecznie wykorzystać kulturowe znaczenie liczb w komunikacji marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się