Przepis na brand hero – podpowiedzi semiotykówPrzepis na brand hero – podpowiedzi semiotykówPrzepis na brand hero – podpowiedzi semiotykówPrzepis na brand hero – podpowiedzi semiotyków

Przepis na brand hero – podpowiedzi semiotyków

Przepis na brand hero – podpowiedzi semiotyków
S. Rudnicki, A. Szwed

S. Rudnicki, A. Szwed

-

S. Rudnicki, A. Szwed

S. Rudnicki, A. Szwed

Wieści o końcu Henia i Krysi w Tesco były dla branży oraz odbiorców reklam sporym zaskoczeniem. Mimo tej zmiany trend wykorzystywania brand heroes przy tworzeniu platform komunikacyjnych ma się świetnie. Dlaczego?

Bohaterowie marki pozwalają wyróżnić się na rynku, zapadają w pamięć, bawią, zdobywają serca, czyli po prostu budują opartą na emocjach więź z konsumentem. To jasne. Mało kto jednak potrafi wyjaśnić, dlaczego brand heroes są tak dobrym narzędziem komunikacyjnym i opowiedzieć, jak stworzyć udanego bohatera marki.

Żeby to zrobić, warto skorzystać z możliwości analitycznych, jakie daje semiotyka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się