Powrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacjiPowrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacjiPowrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacjiPowrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacji
Liczy się stek, nie wystarczą odgłosy smażenia (fot. Pixabay)

Powrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacji

Powrót do steka, czyli jaka jest twoja strategia innowacji
Jacek Kall

Jacek Kall

-

Jacek Kall

Jacek Kall

Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, zajmuje stanowisko new horizons explorera w poznańskiej agencji marketingowej Soul&Mind. Specjalizuje się w zarządzaniu marką i portfelem marek. Pracował przy blisko 200 projektach badawczych dla największych polskich firm, jest autorem wielu książek i ponad 90 artykułów na temat promocji i reklamy.

Starasz się wyszukiwać pragnienia swoich klientów? Czytasz rynek? Tak robią marki, które chcą proponować klientom coś rzeczywiście nowego – a nie tylko przedstawianego jako nowe. Jakie mogą być drogi do prawdziwych rynkowych innowacji?

To nie jest żaden zbieg okoliczności, że marki Apple, Google, Microsoft oraz IBM znajdują się aktualnie:

w pierwszej dziesiątce najsilniejszych marek według Interbrand,
na szczycie rankingu najcenniejszych marek świata Brand Z,
w czołowej dziesiątce marek postrzeganych jako najbardziej innowacyjne (według kwartalnika „Strategy+Business”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się