Telewizja bez niemoralnych skojarzeń - Marketing przy Kawie
Telewizja bez niemoralnych skojarzeńTelewizja bez niemoralnych skojarzeńTelewizja bez niemoralnych skojarzeńTelewizja bez niemoralnych skojarzeń

Telewizja bez niemoralnych skojarzeń

Telewizja bez niemoralnych skojarzeń
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Z telewizji znikają spoty reklamowe bielizny, piwa, środków do higieny intymnej oraz środków antykoncepcyjnych. Na ekranie nie ma prawa pojawić się kobieta w stroju kąpielowym czy para w miłosnym uścisku. Niektórzy pomyślą pewnie, że to kodeks obowiązujący potencjalnych reklamodawców w Telewizji Trwam (zob. J.Żurawski, Komercyjna TV Trwam, "MpK-A", nr 152, 17.05.2006). Nic bardziej mylnego! Opis ten dotyczy polskiej telewizji publicznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja