AI uczy zadawania pytań – także w marketingu - Marketing przy Kawie
AI uczy zadawania pytań – także w marketinguAI uczy zadawania pytań – także w marketinguAI uczy zadawania pytań – także w marketinguAI uczy zadawania pytań – także w marketingu
AI służy pomocą, ale i zwodzi (fot. wygenerowane przez Dall-E)

AI uczy zadawania pytań – także w marketingu

AI uczy zadawania pytań – także w marketingu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Sztuczna inteligencja to narzędzie o ogromnym potencjale. Trwa rewolucja na miarę co najmniej rewolucji social media – przynajmniej w marketingu. Poza marketingiem ta sama rewolucja ma niewiele odpowiedników w historii. Kreatywność przestała być domeną ludzką, a wachlarz zastosowań AI wciąż się poszerza. Rozwój nie jest jednak pozbawiony wad.

W kampanii czekolad Milka dzięki wykorzystaniu trzech silników AI (Open AI, Uberduck i HeyGen) użytkownicy mogą przekształcać prompty w piosenki wykonywane przez rapera, holenderskiego ambasadora marki. Jak zauważył Tolga Buyukdoganay, dyrektor kreatywny w Ogilvy Netherlands: „Jeszcze trzy miesiące temu [taka kampania] nie byłaby możliwa, ale technologia rozwija się szybko”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja