Sztuczna inteligencja to narzędzie o ogromnym potencjale. Trwa rewolucja na miarę co najmniej rewolucji social media – przynajmniej w marketingu. Poza marketingiem ta sama rewolucja ma niewiele odpowiedników w historii. Kreatywność przestała być domeną ludzką, a wachlarz zastosowań AI wciąż się poszerza. Rozwój nie jest jednak pozbawiony wad.W kampanii czekolad Milka dzięki wykorzystaniu trzech silników AI (Open AI, Uberduck i HeyGen) użytkownicy mogą przekształcać prompty w piosenki wykonywane przez rapera, holenderskiego ambasadora marki. Jak zauważył Tolga Buyukdoganay, dyrektor kreatywny w Ogilvy Netherlands: „Jeszcze trzy miesiące temu [taka kampania] nie byłaby możliwa, ale technologia rozwija się szybko”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.