Jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2024 autorzy badania podzielą się wnioskami z raportu na ten temat.AI może stać się częściowo dla marketingu tym, czym był internet – ogromną szansą zmieniającą obraz działań marketingowych. Podobnie jak tamta rewolucja, obecna również wymaga:
zmiany myślenia o komunikacji z odbiorcami,
weryfikacji działań,
wykorzystania wczesnej adaptacji nowej technologii.
Może także stać się gilotyną, jeśli marketerzy bezrefleksyjnie ruszą pędem generowanym AI i stracą dla niej głowę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.