Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI - Marketing przy Kawie
Człowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AICzłowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AICzłowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AICzłowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI
Jaki wypływ AI ma na branżę marketingową? (fot. Neuroinsight Lab)

Człowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI

Człowiek w świecie sztucznej autentyczności. Neuronauka pomaga rozgryźć temat AI

Marcin Stopa

-

head of neuroresearch, Neuroinsight Lab

Marcin Stopa

head of neuroresearch, Neuroinsight Lab

Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie. Ekspert w wykorzystaniu neuronauki i neurotechnologii w biznesie, marketingu, HR oraz badaniach konsumenckich. Wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, w tym EEG i eye-tracking wspieraną przez AI do zwiększania skuteczności działań biznesowych, by być bliżej percepcji klientów.

Gabriela Lupa

-

head of Neuromarketing Division, Neuroinsight Lab

Gabriela Lupa

head of Neuromarketing Division, Neuroinsight Lab

Ekspertka w zakresie neuromarketingu, wykorzystania EEG, eye-trackingu i AI w marketingu oraz projektowania skutecznej komunikacji. Współpracowała z takimi markami jak IKEA, CCC, PoloMarket, Intel, Żabka czy H&M. Szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki, publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą”, a także podczas wydarzeń m.in. na scenach: LinkedIn Local, Mobile Trends for Experts, DIMAQ Voice czy TXB.digital.

Jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji okiem neuronauki? Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2024 autorzy badania podzielą się wnioskami z raportu na ten temat.

AI może stać się częściowo dla marketingu tym, czym był internet – ogromną szansą zmieniającą obraz działań marketingowych. Podobnie jak tamta rewolucja, obecna również wymaga:

zmiany myślenia o komunikacji z odbiorcami,
weryfikacji działań,
wykorzystania wczesnej adaptacji nowej technologii.

Może także stać się gilotyną, jeśli marketerzy bezrefleksyjnie ruszą pędem generowanym AI i stracą dla niej głowę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja